Kérjük,
amennyiben vásárlója illetve aktív felhasználója kíván lenni webshopunknak,
figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag
abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával
egyetért.
A
jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, későbbiekben
nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződés kizárólag
elektronikus formában kerül megkötésre magyar nyelven.
A
webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan
felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
AZ
ALÁBBIAKBAN TÁJÉKOZTATJUK ÖNT WEBSHOPUNK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEIRŐL
Ügyfélszolgálat: e-mailben
az info@interjupartner.hu címen állunk rendelkezésére.
Weboldalunkon
keresztül, illetve Facebookon is küldhet üzenetet a Kapcsolat menüpontban.
Üzemeltető
(szolgáltató), cégadatok
Név:
Stand Kiadó Bt.
Székhely: 7621 Pécs, Vörösmarty u. 9. fszt.6.
Cégjegyzékszám: 02-06-060526
Adószám: 20018164-1-03
E-mail: info@interjupartner.hu
Képviselő/kapcsolattartó neve: Stausz Csaba
Az
Üzemeltető (szolgáltató) részére a tárhelyet biztosító szolgáltató neve:
Creon Heroes Zrt.
Székhelye/telephelye: 5561 Békésszentandrás, Dr. Dunay Alajos u. 1.
E-mail cím: info@ens.hu
Cégadatok
/ Számlázási adatok
Név:
Stand Kiadó Bt.
Székhely: 7621 Pécs, Vörösmarty u. 9. fszt.6.
Cégjegyzékszám: 02-06-060526
Nyilvántartó bíróság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 20018164-1-01
E-mail: info@interjupartner.hu
Számlavezető bank: Takarékbank Zrt.
PANASZFÓRUMOK
Fogyasztóvédelmi
Hatóság
Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság
Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége
Címe: 1052 Budapest, Városház utca 7.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf. 270
Tel.: Közp:318-0185, 429-0245-60 ig 459-4999, 459-4832-től,36-ig
Fax: 318-1639
E-mail: fogyasztovedelem@pest.b-m.hu
Békéltető
testület
Budapesti
Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.
Tel: 488-2131
Fax: 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Kereskedelmi
hatóság
Budapest
Főváros XIII. kerület Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának Jegyzője
Címe: 1139 Budapest, Béke tér 1.
Tel: (1) 452-4100
A
szerződéskötésről
A
honlap, a csomagküldő szolgálat, a szerződéskötés, a szerződés, illetve az
üzlet nyelve a magyar. Továbbiakban “webshop” kifejezés alatt jelen internetes
csomagküldő szolgálat értendő.
A
honlapunkon történő vásárlás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében
távollevők között kötött szerződésnek minősül.
A
honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak, azokat további adó (pl. ÁFA stb.)
nem terheli. Szállítási díj terhelheti, lsd. pár bekezdéssel lejjebb.
Webshopunkban
a vásárláshoz előzetes regisztráció nem szükséges.
A
vásárlás menete
A
Megrendelő oldalon lévő oldalon kitölti az adatokat és elküldi a
megrendelést.
A
rendelésről e-mail visszaigazolást küldünk az Ön által megadott címre
(legfeljebb 48 órán belül). Amennyiben ezután szeretne rendelésén módosítani,
ezt a csomag feladásáig még ügyfélszolgálatunknál megteheti.
Bármilyen
kérdés esetén kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Szállítási
határidő
Webshopunk
a GLS Futárszolgálat szállítási szolgáltatását használja. A kiszállítás
időtartama Magyarország teljes területén belül maximum 5 munkanap. Amennyiben
ennél rövidebb szállítási időre lenne szüksége, kérjük írjon nekünk a
Kapcsolat menüpontban és megpróbálunk segíteni.
Szállítási
költségek
A szállítási költség nincs, a szállítás ingyenes.
Fizetési
módok, számlázás
Webshopunk
jelenleg kétféle fizetési módot kínál:
Banki
átutalással a Stand Kiadó Bt. Takarékbank Zrt.-nél vezetett számlájára.
A
számlát emailben küldjük; amennyiben ez Önnek nem felel meg mert inkább postán,
kérjük jelezze ezt a megrendeléskor az info@interjupartner.hu e-mail címen.
Megrendelés
módosítása ill. lemondása
A
megrendelés – a csomag feladásáig – módosítható illetve lemondható
ügyfélszolgálatunkon e-mailben: info@interjupartner.hu
Csomagolás
A
megrendelt termékeket minden esetben biztonságos és sérülésbiztos csomagban
szállítjuk.
Elállási
jog
Webshopunk
a szolgáltatásai terén etikusan és törvényesen, a fogyasztók érdekeit szem
előtt tartva jár el. Az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
szabályozza.
Ön 14
napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha
a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése
megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a
szerződést.
Kifejezetten
felhívjuk a figyelmét, hogy Ön NEM gyakorolhatja elállási/felmondási jogát olyan
nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy
kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen az Ön személyére szabtak, továbbá a nem tárgyi adathordozón
nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás az Ön
kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és Ön e
beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a
teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát.
Az
elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár
le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik
személy a terméket átveszi.
Ha Ön
elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó
egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levél
útján az alábbi címre: vállalkozás neve, elektronikus levelezési címe. Ebből a
célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön
határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő
lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az
elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön
eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön
által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási
költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel,
hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során
alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön
más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési
mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A
visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket,
vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot
kell figyelembe venni.
Ön
köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb
elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy
átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt
elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön
kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
„Elállási/Felmondási
nyilatkozatminta (csak
a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa
vissza!)
Címzett:
vállalkozás neve, elérhetősége
Alulírott/ak
kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás
nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés
időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt”
Kellékszavatosság
és termékszavatosság
1.
Kellékszavatosság
Milyen
esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Stand Kiadó Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai
szerint.
Milyen
jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére
Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat.
Választott
kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét
azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott
okot.
Milyen
határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a
hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom
a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog
esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel
szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen
egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja,
hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Osteroo Europe Kft. vállalkozás
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön
köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés
időpontjában is megvolt.
2.
Termékszavatosság
Milyen
esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban
meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen
jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérheti.
Milyen
esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott
leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen
határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát
elveszti.
Kivel
szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági
igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A
gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége
alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a
terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A
gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági
igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti.
Panaszkezelés
Webshopunk
a fogyasztói panaszok, minőségi kifogások érvényesítésekor a fogyasztók
érdekeit szem előtt tartva az 1997. évi CLV. törvényben foglaltak szerint jár
el: A jogérvényesítés helye a Stand Kiadó Bt., székhelye: 7621 Pécs,
Vörösmarty u. 9. fszt.6.
Ön
mint fogyasztó a vállalkozásnak az áru fogyasztók részére történő
forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló
magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy
írásban közölheti a vállalkozással. A szóbeli panaszt azonnal meg kell
vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz
kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges,
a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul
köteles jegyzőkönyvet felvenni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését
követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni
annak közlése iránt.
A
panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A panasz
elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni
arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető
testület eljárását kezdeményezheti.
A
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján a vállalkozó jegyzőkönyvet vesz fel az
Ön szavatossági igényéről.
Jótállás,
garancia
Webshopunk
tartós fogyasztási cikkeket nem forgalmaz. Hibás teljesítés esetén szerződéses és
jogszabályi kötelezettség hiányában a vállalkozás jótállásra NEM köteles.
“Döglött”
címek
Webshopunk
fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor
a kiküldést újbóli kérésre 1290 Ft szállítási költség újbóli felszámolásával
teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés
esetén teljesíti a megrendeléseket.
Adatkezelés
A
webáruház használata során az Stand Kiadó Bt. részére rendelkezésére
bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél
számára, kivéve a megrendelés teljesítéséhez elkerülhetetlenül szükséges
alvállalkozóinkat (futár, könyvelés). A webáruház adatkezelési elveiről
részletesen az adatvédelmi nyilatkozatban olvashat.
|